pondělí 26. října 2015

Taškování

Poslední dny jsou ve znamení neustálého pracovního nepořádku. Vzhledem k tomu, že bydlíme v docela malém prostoru, využívá vše. Pro šití například jídelní stůl, jelikož psací stůl je na šití dost vysoko a navíc je u něj docela šero.

Každopádně jsem se do šití vrhla po hlavě! Rychlo udělat šicí nepořádek, naměřit, nastříhat, ušít a uklidit. A teď se jen kochám. Šicí stroj uklidím, odjedu do Prahy a až se vrátím... kdo ví? Třeba bude šicí nepořádek číslo dvě!

Manžel tiše trpí a nahlas mě podporuje.
Skvělé!

Touto taškou to začalo. Najednou mě popadla chuť šít a tak jsem vyhrabala látky a šila... Když tašku uviděla moje sestra, hned žadonila, že chce taky, ale větší. Vybrala si látky a nabídla 200 Kč, pak 250 Kč a když viděla hotovou, řekla, že mi dá 300 Kč, že se ji líbí. A to povzbudí a potěší... 
Takže tato - puntikatopuntikatá - pro ségru...


Tato se mi moc nezdařila, jsou tam chybičky... ale pro mě akorát :-) a sovičková taky! A že je infantilní? Nevadí! :-) 


A ještě malá anketka... Kolik myslíte, že je adekvátní cena za tuto tašku od amatéra? :-)

Ejmy

1 komentář:

Děkuji za Vaši návštěvu, komentáře, rady i připomínky ;)
Na Vaše komentáře odpovídám zde, pokud není Vaše přání jiné ;)